Kvicksilvret har sjunkit!

Äntligen så har det börjat bli varmare ute så man med hjälp av långkalsonger och dubbla sockor kan vara i garaget igen. Tyvär så har det inte hunnit blivit någon lackering för att det varit så kallt men idag så gjorde jag klart det mesta inför lack iaf som inte ser ut att vara så långt ifrån.

Jag installerade ett 12v cigarettuttag också, kan vara bra att ha.


Efter ha spacklat så lägger jag på en prime för att inte spacklet ska sjunka in sen. Plåten hade slagit sig lite där vid svetsning så blev tvungen att spackla upp ytan igen så det inte blev en grop där.





Roligt kompressormatat signalhorn jag köpte på Tradera, kommer väl förmodligen låta lite värre än orginal tutan :)



I helgen ska vi hjälpa Årsunda att flytta på en 600kg maskin så vi kan rulla in Rugar och lacka honom, man börjar bli lite smått otålig när man inser hur nära det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0