Comeback

Ja här var det ju inte igår direkt man updaterade, förlåt! Sommaren har varit rolig och Rugar har tjänat mig väl och ibland mindre väl men allt som allt är jag riktigt nöjd, det blev några hundra mil till slut. Tänkte göra en post nu med lite bilder från sommarens gång och sen en ny där jag fortsätter eftersom jag håller på med en renovering just i detta nu :)


Rugar gick igenom besiktningen samma dag som jag fick körkortet den 24:e juli, vilken dag! Blev en hel del åka då vill jag lova, dagen efter körde jag ner Jörgen till Södertälje där han skulle hämta sin nya rod, bilden är tagen i centrala Södertälje.


Några dagar efter det så åkte vi ett gäng till Classic Car Week i Rättvik vilket var riktigt trevligt med sjukt mycket bilar.


Jag köpte Jörgens 1600 motor också som efter många om och men hamnade i Rugar och gick som den skulle.


Var ner till Bugbash i Västerås också


Jag var runt rätt mycket på olika träffar och så vidare men tycker vi avrundar här med några bilder från tyskträffen i Gävle!





Säsongen avslutades för ett tag sen så nu kommer ett nytt inlägg där det "nya" projektet påbörjas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0