Påsklov!

Ja nu var det påsklov! Ska väl hända en del då hade jag tänkt. Jag har påbörjat 12v konverteringen, som i princip är klar, behöver bara ett batteri och så ska allting kopplas in och så måste jag ha nya lampor. Jag har även fått dit stötfångarfästena och det som är kvar att svetsa nu är karossfästena ibak och skärminfästningen. Igår var jag på Biltema och köpte bromsrör så ikväll ska jag beställa resterande slangar och huvudbromscylinder så hela bromssystemet kommer vara helt nytt!








Kommentarer
Postat av: brandell

vad är det för färg på bilen? heter den kanske beryl green

2009-04-07 @ 20:27:14
Postat av: Olzzon

Vet inte säkert men kan se ut att stämma efter sökning på google.

2009-04-08 @ 10:05:19
URL: http://volkswagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0